2011年12月2日星期五

Gucci Spring 2009 Ready To Wear omtale Canada Goose Men's Yorkville Bomber

Ciao bella, kom Stai? Så kanskje jeg ikke har beholdt mye av den italienske som jeg tok på college, og jeg absolutt ikke lærer lenger i forrige uke siden jeg, dessverre, jeg gjorde ikke gå til Milano fashion week. Jeg har imidlertid Internett, noe som betyr at min mangel på italienske (og mangel på italiensk ferie) ikke kommer til å stoppe meg fra å fortelle dere om Milan Fashion Week, og starter med Gucci. Jeg vet at mange kritisert den Canada Goose Chilliwack Women's Bomber post-Tom Ford era på det splitter som mindre spennende og mindre innovative, men Ive fikk en soft spot i hjertet mitt for Frida Gianninis (bildet til venstre) regjeringstid - Jeg tror hun dempet sex appeal og fargevalg er ofte strålende, selv om det ikke er så aggressive. Klærne Arent altfor høy-konseptet, men de er ytterst bærbar og har en stor innflytelse på hva som ender opp i butikker som du og jeg hyppig. Så hva gjorde Frida gi oss? Her er hva jeg lagt merke til Mye blått og lilla - Id si minst to tredjedeler av utseende innlemmet en av disse fargene, og noen begge deler. Like forskjellige som de to samlingene Canada Goose er, minnet fargevalg meg om Marc Jacobs show fra noen få uker siden til tider (men ingen gule). Disse fargene var sammen med mye lys nøytrale - beige, lys grå, hvit - i skinny pantsuits, flytende kjoler og eksotiske mønstre massevis. Alt som ikke var blå var militære eller safari inspirert - det var vanskelig å si hvilken, men Im håper safari, av hensyn til innsamling samhold. Mange av mønstrene syntes å være safari-inspirerte (fugler, palm Fronds, slangeskinn, etc), så Ill stokk med at teorien. Denne delen av showet er der Gucci mister meg litt - jeg dont like cargo bukser for $ 29 på Old Navy, og jeg absolutt ikke liker dem for mange ganger at Gucci. Trykkene er fine, skjønt, men Arent de svært Resort-y for en Spring RTW samling? Flowy, flowy, flowy kjoler, du Christian Louboutin shoes har stjålet mitt hjerte. Jada, på noen dvs ikke 510 og £ 115, de kan rand på muumuu, men hvis de er, da de er de vakreste muumuus jeg noensinne har lagt øynene på. Stoffet er lett, luftig, og fargene på en vakker kystlinje. I en perfekt verden, ville jeg ha en av disse hele sommeren. Overalt. Til butikken. For å få min olje forandret. Jeg tuller ikke. Men min favoritt ser av showet var en som ikke helt passer samlingen - en langermet, maxi-lengde, jet-svart stunner av et strømmende jersey kjole. Im ikke sikker på nøyaktig hvordan dette teller som en fjær å se, fordi det ser ut som høsten og vinteren til meg, men uansett, det er fortsatt nydelig. Dette er en annen kjole Id slitasje overalt - selv om cleavage er Canada Goose Men's Yorkville Bomber snill ofcleavagefull. Dvs hvordan jeg roll. Dens utrolig enkel, så Im ikke sikker på hvorfor jeg elsker det så helt, men jeg ville elske å ha denne i skapet mitt. Overall, jeg tror samlingen ble en suksess - de fleste bitene var utrolig bærbar, fra den lille silke mønstrede kjoler til slanke buksene til Canada Goose Men's Snow Mantra Beachy mønstre. Id heller ikke tenke på safari stykker, men det var så mange vakre ting å bli sett at jeg tror vi kan kollektivt tilgi Frida som synd, skrånende vi?

没有评论:

发表评论