2011年11月24日星期四

Hvorfor du ikke kan stole på en Sales Person Canada Goose Chateau Parka - Lessons Fra Emmi Shopping Adventure Del 1

Siste kveld shopping tur med en kunde førte til at flere menn stil "perler av visdom" Jeg må skille opplevelsen i seksjoner. Han var generøs nok til å la meg ta noen bilder av ham sportslige? Menn? Felles? Fashion feil. Merk at? Han gjorde dette i interesse av å forbedre mye av sine medmennesker, en virkelig edel motivasjon, og vil normalt ikke bli fanget døde ser ut som dette. Canada Goose salg? ? La oss? Se nøye? På bildet ovenfor. Hideous eh? Den pleated bukser, slitte altfor høyt over den naturlige midje? Er også en? Tomme også? Kort,? Som en offentlig tjeneste? Hvis du leser dette og? Jobbe i? Noe av det blir ofte sett på som "svært teknisk" yrker ,? jeg må be deg om å se ned? til? sørge for Canada Goose Chateau Parka at du ikke har noe lignende skjer.? Hvis du? er like antrukket å være komfortabel i høyt vann? så er det sannsynlig at? folk har vært le av deg . Den gode nyheten er at det er? Ikke for sent å få hjelp.? ? ?.?? Nå tilbake til vårt ensemble av "nei" The dårlig tilpasset bukser spille andre fele til rust -?? Farget rutete duk, um, skjorte. Hva kan ikke være tydelig på bildet er skjorten (okay kanskje bordduken var for hard, kan den også passere som overflødig draperi stoff fra bestemorens hus) er laget av 100% silke,? Passer kanskje for begrenset? Kategorien av metro seksuell tømmer jack. Canada Goose Jackets? Vennligst? unnskylder liten blurr av bildet, som? jeg mislyktes i? min? forsøk på å? kontrollere min? krampaktige latter. Til toppen av hva som er en åpenbar mote ugjerningen, selges denne skjorten? For www.amazon.com? $ 128,00. Dersom? Du har lyst? Å splurge? på en ekstravagant klesplagg samtidig opprettholde det? Kmart Blue Light Special? aura så er dette definitivt den skjorta for deg. ? Den virkelige magiske skjedde da butikkens salg person inn? Montering rommet som jeg var snapping bilder. Våre øyne møttes, og jeg åpnet munnen for å forklare henne? At dette var en fashion "ikke" photo shoot? For bloggen min? men mine ord gikk tapt i fniser. Min manglende evne til? Tilby en forståelig setning? Ga megler tid til å gjøre sin mening på antrekket. "Wow." Sa hun. Nå? Min klient og jeg tenkte for visse ord følgende som ville være? Langs linjene av høflige forsøk på å styre ham? Utenfor? Sti av visse sosial utfrysing. Kanskje en høflig "Interesting valg La meg? Finne deg noe som ikke deplete ikke din manndom bare ved å berøre huden din." Men, nei, ikke engang i nærheten. Med en rett ansikt og en ekstra oser av oppriktighet så hun på min klient og sa "Wow, det er en stor skjorte på deg! Jeg elsker mønsteret og fargen! Du bør definitivt få den skjorta!. "Da hun forlot montering rommet hun ropte ut en endelig" Definitely ". Slakk Jawed min klient og jeg spilte på hverandre forundret over å innse at det ikke var? Engang et hint? Av sarkasme i tonen. ? Neste gang du går shopping solo og en megler forteller deg alt du prøver på ser Canada Goose Banff Parka flott ut,? Ta et skritt tilbake og vurdere motivasjon at salget person. Innse at det er jobben til en megler for å selge mer klær, det kan være direkte negative til at interessen for å erkjenne det er ikke mye i den aktuelle butikken som passer for deg. De fleste selgerne ikke får betalt for? Sørge for at du ser ditt beste og får verdi. Nå før en horde av detaljhandel medarbeidere møter opp med fakler og høygafler på min inngangsdør det er noe jeg må først fortelle deg -?? - Jeg har hunder. Den andre tingen er at selvsagt finnes det unntak fra regelen, det finnes selgere som første prioritet er oppdragsgiver, og ikke deres hovedkvarter, men de edle sjeler er i mindretall. Så når det gjelder å lytte til selgerne om hvorvidt du bør kjøpe deres varer,? Stoppe opp og tenke og ta en virkelig god titt i speilet og fremfor alt, alltid huske den første regelen av? Overlevelse for en spion, Stol ikke på noen. For del to og flere pekere og menns mote tips sjekke ut Emmi verdensarvliste.

没有评论:

发表评论